zondag 18 mei 2014

Vissen?

18 Mei-de Slag
Intussen weten heel veel watertoeristen deze plas te vinden zo blijkt. Tien schepen, waarvan er vijf in ons gezichtsveld,  liggen hier te recreëren. Als je dus een mooi vrij plekje wil vinden hier, moet je wanneer de weersvoorspellingen goed zijn, vroeg actie nemen. Donderdag. Op vrijdag loopt het hier dus snel vol, nu met Duitsers zo te horen. Niet de ‘minst luitrustigste’ deze keer. En als ze niet aan het praten zijn, dan wordt er gewerkt. Aan de boot zelfs tot en met grasmaaien toe. Dit laatste zelfs elektrisch. Jammer.
9 Mei, REGEN!!!!!

17 Mei,ZON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vandaag blijven we hier nog wat keutelen, lekker in het zonnetje zitten, luisteren naar het kikkerconcert, en genieten. Zeer ontspannend allemaal. Ik heb al twee boeken uit. Iets wat ik in geen jaren heb gedaan, heerlijk. De meeste boeken die we aan hele stapels aan boord hadden, hebben we deze reis thuis gelaten. En zie nu begin ik te vrezen, dat ik te weinig leesvoer heb meegenomen.
Jaap heeft voor vandaag visplannen…..?!
en ik …. ?

Wij? Morgen richting Bree (België).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten