maandag 9 juni 2014

Geknipt....

9 Juni Bree
Zoals onze ervaring met deze aanlegplek vorig jaar was, lijkt het daar totaal niet op. Toen was het ‘vechten’ om een plekje. Nu varen de recreanten vanaf dag 1 dat we hier liggen, samen met Aad en Dieuwke, ons allemaal voorbij. Tientallen! We zeiden weleens tegen elkaar, wanneer we eenzaam in een haven bleven liggen, eenzaam bedoel ik links en rechts niemand naast ons aan de steiger in een haven, misschien zijn ze bang van ons. Onzin natuurlijk, maar soms lijkt het er echt op. Intussen vinden we dat helemaal niet erg, geeft je veel meer leefruimte zo en blijf je van je omgeving meer kunnen genieten dan dat je ingesloten ligt.
Trouwens wat een weer hebben we deze dagen. Zon, zon en nog eens zon. Soms ietsje te, maar echt vervelend vinden we dit niet. Vanavond slaat het weer misschien om, het gaat behoorlijk ‘spoken’ zo valt er te lezen op Teletekst. Wel ergens in de avond pas. Houdt wel in dat we alles stormvast moeten zetten. En de Bimini vroegtijdig omlaag. Windstoten van 110 km per uur zijn er voorspeld.

Gisteren op bezoek gegaan bij mijn privékapster (!?) Dieuwke! Ik heb weer een net (leuk)  vakantiekoppie. Ik zou willen dat mijn kapster in Voorschoten het ook zo zou willen knippen. Ook Aad ging onder het ‘mes’.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten